תופעת ההטרדות המיניות בקרב מבוגרים מקבלת סיקור תקשורתי נרחב – היא נחקרת ומטופלת. ואולם מעט מאוד נחקר, מדובר ומטופל בכל הקשור בתחילתה של התופעה – בגיל הרך ובקרב מתבגרים. ספרה של אילת גלעדי בא לבחון באיזה גיל מופיעה לראשונה הטרדה מינית בקרב ילדים וכיצד מתפתחת התופעה בין הילדים והמתבגרים תחת הכותרת התמימה "משחק".
ספר זה מציע התבוננות רחבה בבריונות ובבריונות מקוונת, לצד הטרדה מינית, והוא מציג דרכים למניעת התופעה ולניהולה בתוך מערכת החינוך כבר בגיל צעיר. בעזרת תיאורי מקרה מתוך מערכת החינוך המחברת חושפת את משחקי הילדים והמתבגרים, את האלימות והפעלת הכוח במשחק ובתפקידי המגדר ובוחנת היכן נחצה גבול המשחק והופך להטרדה מינית. המחברת מציעה כלים עבור הקוראים על מנת להופכם לפעילים, איש איש והסיטואציה שבה נתונים ילדיו.
ספר זה דן לראשונה בהשלכות של תופעת ההטרדות המיניות גם בחברה ההומוסקסואלית והטרנסג'נדרית, תוך כדי כך שהוא מעלה תהיות רבות על אודות חינוך ילדינו: על פי אילו מסרים חברתיים הם מתחנכים? מה יקרה לילדים המוטרדים כשיהפכו למבוגרים בחברה? מה יקרה לאותם ילדים כשיהפכו למחנכים בחברה הישראלית?
בוגרת אוניברסיטת (ARU (Anglia Ruskin University, אנגליה; מייסדת ומנכ"לית של עמותת "קול הילד"; סוציולוגית חינוכית, יועצת למניעת הטרדה מינית, חלוצה בעבודתה למניעת הטרדה מינית בקרב ילדים קטנים. גלעדי היא המנהלת האקדמית של "מלידה לאוניברסיטה": תכניות מניעה חינוכיות לגיל הרך במכון לחקר הטיפוח בחינוך באוניברסיטה העברית.