פסיכולוגים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מול העשייה השיווקית, מאלתרים ו -'יורים תוך כדי תנועה', מבלי לבנות לעצמם אסטרטגיה שיווקית.
גם אחרי כמה שנות פעילות הם תוהים - למה זה לא עובד? למה, למרות הניסיון והמקצועיות, הקליניקה עדיין לא מלאה ואין מספיק פניות? והסיבה ברוב המקרים אינה טמונה בעשייה השוטפת אלא ביסודות השיווקיים, שאם אינם מדויקים, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתקדם.
בהרצאה נלמד על הבסיס המשמעותי ביותר בקידום הקליניקה - המיקוד השיווקי - שבלעדיו העשייה השיווקית אינה אפקטיבית וגורמת לבזבוז משאבים ולתסכול.
להטבות נוספות למטפלים בעלי אתר מקצועי בטיפולנט לחץ כאן
*ההרצאה הינה ללא עלות ופתוחה להרשמה מראש על בסיס מקום פנוי רק למטפלים בעלי אתר מטפל מקצועי באתר בטיפולנט.