<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אורי ב - 21/07/2018 01:01:42

    במהלך שירותי הצבאי ישבתי עם חברים לעשן מריחואנה בפעם הראשונה שלי (שלהם לא). ההשפעה של הסם הייתה הדבר הכי גרוע שקרה לי בחיים. הדופק המואץ והיובש בפה הידועים כהשפעות של הסם לא עזבו אותי. הרגשתי כאילו אני לנצח אהיה "מסטול" ואני צריך להתרגל לזה. אותו לילה ללא שינה היה הלילה הגרוע ביותר בחיים שלי, אך כאן רק מתחילה הבעיה. תקופה לאחר מכן הייתי חווה התקפי חרדה בלי שום סיבה. עד שאט אט זה נעלם. הדבר חזר לי כאשר שהייתי בחול עם חברים כבערך שנה לאחר המקרה הראשוני. שם ההתקף הגרוע מכל שהיה לי עד כה הגיעה. חשוב לציין שכל התתקפים מתרחשים ברגע שאני מגיע למצב בו אני צריך לישון. עוצם עניים, הראש נקי ממחשבות ואז הכל מתפרץ. דופק מואץ, זיעה קרה . תחושה כאילו אני הולך למות בכל רגע. ובלי כל סיבה.
    מאותו זמן ועד היום (כשנתיים אחרי המקרה בחול) אני פוחד לטוס לחו"ל ולהגיע למצב בו אני חסר אונים מול התקף חרדה נוראי במדינה זרה.
    אשמח לעזרה של מומחה תודה ויום טוב

    שלום אורי.
    נשמע מדבריך שהחרדה הפכה לבעיה בפני עצמה גם במנותק מהשפעות הסם, ושכפי שאתה מתאר, נקלעת למעגל השכיח בו "הפחד מפני הפחד" מכניס את כל המערכת הנפשית-גופנית לסחרור של חרדה וסבל נפשי. על אף הסבל העצום שהמצב הנוכחי גורם לך, זה מצב מוכר וניתן לטיפול ולכן אני ממליצה שתפנה בהקדם לטיפול פסיכולוגי בו ניתן יהיה להבין יותר את קשייך, לעבד את מוקד החרדה ולבדוק את הכיוון הטיפולי המתאים לך ביותר.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

טלי עינבר גרוסמן

טלי עינבר גרוסמן

כפר סבא
יערה גרוס

יערה גרוס

תל אביב - יפו
אדם כהן עזר

אדם כהן עזר

רעננה
מורן בן גל

מורן בן גל

גדרה
מיכל שוטוב

מיכל שוטוב

חדרה
מירב בועז

מירב בועז

חיפה
רוני סול

רוני סול

תל אביב - יפו
סמדר ידגר

סמדר ידגר

כפר האורנים