<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י טניה ב - 28/02/2019 00:09:43

    היי ליטל, מה זו עזרה?
    לא פעם יצא לי לשבת מול בנאדם, לספר לו על כל קשיי ועל כל כאבי, וכמה רע לי וכמה אני לא בסדר כמו שזה אולי נראה מבחוץ.. על הדיכאון הדי קשה, והחרדות על החשד הלא מאובחן להפרעות אכילה...
    ותמיד שואלים אותי את אותה שאלה, איך אני יכול.ה לעזור לך? האם יש איזושהי עזרה שהיית רוצה לקבל?
    ואני אף פעם לא יודעת מה לענות, כי אין לי מושג מה זו עזרה ואיזו עזרה אפשר לקבל.. איך מישהו בבית הספר לדוגמה, או אחד המורים או המאמנים שלי יכולים לעזור לי.
    במיוחד בבית הספר. שם מאוד קשה לי ןאני מרגישה בעיקר שאני כלואה בתוך עצמי וכל יום מחדש זה מאיים להתפוצץ... והציעו לי עזרה, שאלו מה נוכל לעשות כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר? איזו סוג של עזרה תרצי?
    ואני. לא. יודעת. מה. לענות. וזה ממוטט מבפנים, התחושה הזו שנןתנים לך הזדמנות לנסות להרגיש טוב ואתה לא יודע מה לעשות עם ההזדמנות הזו..
    אשמח לדעת מהי עזרה וכיצד אפשר לקבל עזרה.. ^^

    *אציין שהתחלתי לאחרונה (ממש ימים ספורים~שלושה ימים אם לדייק) טיפול בכדור פריזמה שלם, ובנוסף אני נפגשת עם פסיכולוגית פעמיים בשבוע..

    תשובה: שאלה בנושא עזרה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 28/02/2019 10:57:55

    שלום טניה.
    נדמה לי שיש משהו נכון ומדויק בקושי שלך להסביר לאיזה עזרה את זקוקה. כדי להגדיר מה יכול לעזור צריך לדעת משהו על מקור הקושי, וזה לא דבר פשוט ומובן מאליו אלא היבט שדורש הקשבה והתבוננות פנימית שהיא לא תמיד פשוטה. אני שמחה לשמוע שהתחלת טיפול פסיכולוגי מאחר וטיפול מסייע פעמים רבות להגדיר ולהבין "מה לא בסדר" בפנים, מה הדבר שאין לו מילים אך הוא מכאיב ומקשה. מתוך ההתבוננות המשותפת בטיפול אני מאמינה שעם הזמן תוכלי גם לדעת מה קורה לך וגורם לך לסבל ובהתאם, גם מה היא העזרה לה את זקוקה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

שני דויטש

שני דויטש

פתח תקווה
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
מיכל פרומוביץ

מיכל פרומוביץ

תל אביב - יפו
עדיאל איתן

עדיאל איתן

חולון
דפנה מור

דפנה מור

הוד השרון
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין