<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אנונימי ב - 19/02/2020 08:18:52

    אהלן אני שוהה בחו"ל כבר למעלה מ4 שנים ברצף ולפני כשנה בערך עישנתי גראס כנראה יותר מדי בבת אחת כתוצאה מכך חטפתי התקף חרדה כי הרגשתי תחושת ניתוק ותחושה שאני בעולם אחר שלא חשתי לפני כן הדבר הרגיש לי מוזר ולא שגרתי והוביל למצב שעד היום נותרה בי "צלקת" שמפריעה לאיכות חיים שלי. לפי מה שקראתי באינטרנט המצב נקרא דיסואסציה
    בשנה האחרונה עברתי המון קשיים ומצב של לחץ ועומס נפשי כבד עקב אירועים שונים בחיים שגרמו לי להתחיל תרופות נגד דכאון וחרדה (Zoloft) התחלתי לפני כ-3 חודשים בערך אני לוקח כל יום כ-50 מ"ג יש לציין שחל שיפור קל בהרגשה ממה שהיה אבל עדיין קשה לי לתפקד כמו בעבר אני מרגיש בן אדם שונה לחלוטין כל פעם שאני חווה הרגשה שאני "תקוע בעולם אחר" ולפעמים קשה גם לפתוח את העיניים כי אני לא רוצה לחוות את זה שוב נהיות לי צמרמורות חזקות באיזור הראש והדבר מוביל לחוסר אונים והרגשה של אי שפיות.

    אני לא מרגיש שהכדורים כבר אפקטיביים למצב הנתון אני אמור להתחיל שיחות עם פסיכולוג השבוע בתקווה שמשהו ישתפר...אשמח לכל עצה שתוכל לעזור בנושא.

    תשובה: טראומה ארוכת טווח לאחר עישון גראס
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 19/02/2020 17:59:11

    שלום לך,


    טוב שפנית לטיפול פסיכולוגי, אני מאמינה שתוכל לקבל מענה מעמיק בהרבה ממה שקבלת עד כה באמצעות הכדורים. המטפל יוכל לאבחן את הבעיה ולהמליץ על הטיפול המתאים. מעבר לכך אין לי עצה נוספת, נשמע שהגעת להחלטה הנכונה. כמובן שטיפול הוא המענה המתאים למצב שאתה מתאר. 


    בהצלחה,


    יעל 

אנשי מקצוע ומכונים

הילה ברנר

הילה ברנר

תל אביב - יפו
נעה פרץ זוהר

נעה פרץ זוהר

צופית
אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

ירושלים
אדם כהן עזר

אדם כהן עזר

רעננה
דור אבירם

דור אבירם

פתח תקווה
אדוה קידר

אדוה קידר

תל אביב - יפו
אלון בנרי

אלון בנרי

חיפה
מורן בן גל

מורן בן גל

גדרה