<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 21/03/2020 19:13:48

    אשמח למענה בקשר לבחור שכתבתי לך אשמח מאוד לעצה קטנה,רק רציתי לעדכן אותך באמת שיש לי תוכנית נהדרת עשו לי אבחון ראשוני הרופא נהדר מקסים רק הבעיה שזה יקח המון זמן. גם כרגע יש שם לחץ במרפאות בעקבות הקורונה ועצם זה שבינתיים אני פועלת לפי ההוראות לגבי הקורונה אני בבית ויש לי רק טלוויזיה ואינטרנט אני מרגישה ממש טוב מצוין אפילו. הדבר היחיד שאולי בגלל שאני לבד בבית כרגע אז אני כל הזמן חושבת ומסתכלת באינטרנט על הבחור הזה ואני מרגישה רגש אליו. כאילו מין תחושה שאני רוצה חיבוק ממנו או לדבר איתו אין לי אפשרות ליצור איתו קשר. יכול להיות שזה קשור בגלל הבדידות בבית? בינתיים? עד שהרופא יפנה אלי? שזה עוד הרבה זמן? ממש תודה רבה

    תשובה: עצה לגבי בחור
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 22/03/2020 18:51:20

    שלום רינת.


    קודם כל- אילו חדשות טובות! שמחה מאוד לשמוע על החוויה החיובית שלך במפגש הטיפולי, גם לאור ההשלכות הטיפוליות החיוביות שיכולות להיות למפגש כזה וגם לאור האפשרות לחוויה טובה יותר של קשר טיפולי. כל הכבוד לך שהצלחת לקחת את ה"סיכון", לפנות להתייעצות וכך לאפשר לעצמך חוויה שונה כל כך מכפי שהרגשת בעבר.


    חבל ומתסכל שעד שהתאפשר לך להרגיש כך הכל נדחה בגלל הקורונה. ובהקשר זה- אני יכולה לשער שהעיסוק בקשר עם דמות מהעבר הוא דרכך להתמודד עם האכזבה, הדחייה ואולי גם הריקנות והקושי שהמצב יוצר. לכן, אני יכולה רק להציע להמשיך ולהשתמש בטכניקות ודרכי ההתמודדות לגביהן התייחסתי בעבר, ובעיקר להזכיר לעצמך שזהו מצב זמני, ובתקווה שעוד זמן לא רק מדי הכל יהיה מאחורינו.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

הילה ברנר

הילה ברנר

תל אביב - יפו
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
גדעון לוין

גדעון לוין

קרית ביאליק
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
מיכל פרומוביץ

מיכל פרומוביץ

תל אביב - יפו
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות