<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שני ב - 22/10/2022 18:28:27

    שלום,

    אני עובדת מזה כשנה במקום עבודה ששאפתי להגיע אליו. לצערי, מצאתי את עצמי בסיטואציה מורכבת כזו שהותירה אותי דחויה חברתית וללא יכולת להתקדם מקצועית. ניסיתי להתחבר מחדש, להתנצל אבל שום דבר לא עוזר. אני לכל הפחות אאלץ להישאר במשך שנה באותו מקום. איך היית ממליצה להתמודד? מה ניתן לעשות על מנת להפחית את עוצמת הכאב ולנסות להתקדם למרות הקושי לעבוד לבד וללא עזרה?

    תודה.

    תשובה: תחושת דחייה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 23/10/2022 19:02:03

    שלום שני.


    נשמע מדברייך שאת חווה את המצב כמבוי סתום: אינך יכולה לעזוב ואין לך דרך לתקן ולשפר, לא מקצועית ולא חברתית. השאלה שעולה היא האם זה אכן במצב בפועל: האם זה אכן מקום עבודה היחיד האפשרי? האם אין ממי לבקש עזרה? האם אין אפשרות תנועה בתוך מקום העבודה, כך שתוכלי לבנות מעגל חברתי טוב יותר, גם אם מצומצם? כלומר, כדאי לנסות ולבדוק האם אכן אין שום אפשרות אחרת במציאות, או שזו חוויתך האישית, שאולי נובעת מגורמים רגשיים ונפשיים. למשל, תחושות של חוסר ביטחון ואמון בכישורים האישיים יכולות לגרום להיאחזות במקום עבודה שאינו מספיק טוב, ותחושות אשמה עשויות למנוע תיקון יעיל של הסתבכויות חברתיות ומקצועיות. 


    לאור העובדה שלא תמיד קל, במצבים טעונים, להבחין בין האפשרויות במציאות לבין החוויה הפנימית, כדאי לשקול התייעצות קצרה עם איש מקצוע. ייעוץ מקצועי יוכל לסייע לך בהבחנה, ולבחון איתך מהן האפשרויות הנוספות עומדות בפנייך, והאם ומדוע את מתקשה לייצר כאלו.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

יערה גרוס

יערה גרוס

תל אביב - יפו
ינון רביד

ינון רביד

פרדס חנה-כרכור
אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

ירושלים
גלעד גולדברג

גלעד גולדברג

תל אביב - יפו
גדעון לוין

גדעון לוין

קרית ביאליק
מירי שטראוס טללים

מירי שטראוס טללים

תל אביב - יפו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן