בוקר טוב,
המטפלת שלי לא מעבירה לי קבלה לאחר התשלום. הנושא עלה מולה יותר מפעם אחת. היא מתחמקת בתירוצים שונים וזה מרתיח אותי. על פי חוק היא מחויבת להעביר קבלה ברגע שקיבלה תשלום. מה אפשר לעשות כדי ללחוץ עליה להעביר את הקבלה?
שלום עדי.
ראשית, את צודקת ואכן זכותך לקבל קבלה על התשלום, ובוודאי לאחר שהבעת את דרישתך באופן ברור. איני יודעת אם מדובר בקשר טיפולי מתמשך ועמוק או בקשר התחלתי: אם מדובר בקשר התחלתי אשר את מתלבטת לגבי המשכו, אני מציעה לומר למטפלת ישירות שתיאלצי לפנות לועדת האתיקה ו/או לעזוב אם לא תעביר את הקבלות. אם מדובר בקשר משמעותי שחשוב לך לשמר, אני מציעה לומר ישירות עד כמה הנושא מפריע לך, ולהבהיר כי כל עוד הנושא אינו מוסדר, קיים קושי משמעותי להמשיך בטיפול. במקרה זה, חשוב לתת מקום לא רק לדרישה הקונקרטית (והלגיטימית) שלך, אלא גם לחשיבה על מה שמתרחש בדינמיקה ביניכן.
ליטל