בוקר טוב,
המטפלת שלי, מהרגע הראשון נמנעה מלתת קבלה עבור תשלום. אני יודעת שעל פי חוק היא מחויבת. בכל חודש מחדש אני צריכה להתעקש מולה שתשלח. בכל פעם תירוץ אחר למה לא שלחה ושתשלח. ברור לי שהיא מנסה לגרום לכך שארד מהעניין באיזשהו שלב ואוותר לה. הקבלה חשובה לי מכל מיני סיבות ואני רוצה שהיא תבין שהיא צריכה לשלוח ברגע שמקבלת את התשלום מבלי שאשלח לה אינסוף או הודעות או שהיא תתחמק בפגישות מלדבר על זה. אני רוצה להמשיך את הטיפול אצלה כי אני מאמינה שהיא הדמות הטיפולית שאני מחפשת, יחד הנושא הזה מטריד אותי. מה עושים?
תודה מראש.
שלום גל.
ראשית, בקשתך מוצדקת וזכותך לקבל קבלה.
אני מבינה מדברייך שניסית לדבר עם המטפלת ישירות על הנושא ועדיין לא חל שינוי ולכן, לצערי, אני לא בטוחה שיש הרבה מה לעשות מעבר לכך. נדמה לי שהנושא אינו רק קבלת הקבלה אלא שאלות שהתנהלותה של המטפלת מעוררת לגבי מידת אמינותה והאמון שאפשר לתת בה. אני מציעה לומר זאת ישירות, ולראות האם יתפתח מתוך כך שיח שיביא לשינוי. במידה ולא, אכן צתטרכי לבדוק אם את מרגישה שאת יכולה להמשיך את הטיפול באופן זה.
ליטל