<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מוטי ב - 15/04/2023 15:59:13

    שלום רב,

    בחודשיים האחרונים אני חווה ירידה מאוד משמעותית בכשירות ובתפקוד שלי בחיי היומיום, כאשר אני מוצא את עצמי יותר ויותר במעגל סגור של מחשבות קיומיות לנוכח צפייה וצריכה מרובה של חדשות בערוצים השונים ובאתרי אינטנרט.

    למותר לציין, כי שנים רבות אני נמצא במצב של דיכאון שמשפיע על חיי לפרקים עם עליות וירידות, אשר במצבי קיצון משפיעות על מצבי הקוגנטיבי וגורמות לי לתחושות של בלבול, חוסר בהירות מחשבתית, היעדר אוריאנטציה ובעיות זכרון קשות. אני מתמודד עם בעיות אלה באמצעות טיפול תרופתי של עשרים מיליגרם ציפרלקס, אך ניכר שהטיפול התרופתי מזה שנים אינו מספיק כדי לסייע במהלך תקופות של דיפרסיה שאני חווה לפרקים.

    כיום, אני מוצא את עצמי במצב של ייאוש טוטאלי, היות ופרק הזמן של הליך טיפולי בקהילה הוא ארוך מאוד ואני ממש נמצא בחוסר תפקוד שאני מנסה להדחיק ולהסתיר במקום העבודה, אולם לא נראה לי שאצליח לעשות זאת לאורך זמן. כבר עכשיו אני מתפתה להסתגר במיטה ובבית מבלי לצאת לשום מקום, כאשר אני מפחד מההשלכות של מצבי על אובדן מקום העבודה ויכולת הפרנסה שלי כאב משפחה עם 3 ילדים.

    אני ממש אודה לכם על הפניה לטיפול דחוף בטרם אאבד את כל עולמי. אני ממש מרגיש שהעולם סוגר עליי ואין לי יכולת יזומה או דרך להתמודד עם מצבי..

    שלום מוטי.


    אני מצטערת לשמוע על הסבל שאתה חווה, וטוב שאתה מחפש טיפול מתאים. כצעד ראשון, אני מציעה לפנות לפסיכיאטר אשר יציע אבחנה עדכנית וטיפול תרופתי המותאם לעוצמת המשבר. טיפול תרופתי מותאם יאפשר לך להיעזר באופן מיטבי גם בתהליך טיפולי, אשר במקרים רבים מביא לתנועה ושינוי חלקיים תוך זמן לא ארוך. 


    כך או כך, אל תתייאש. עוד לא ניסי ובוודאי לא מיצית את האפשרות לעזרה מקצועית, שיכולה להביא לשינויים משמעותיים ביותר.


    כתוב לי בכל שאלה נוספת,


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

שני בלסיאנו

שני בלסיאנו

ראשון לציון
נעה פרץ זוהר

נעה פרץ זוהר

צופית
גיא ברק

גיא ברק

רמת גן
ליאור קורן

ליאור קורן

בנימינה-גבעת עדה
פזית רון

פזית רון

בת חפר
זהר אוחנה

זהר אוחנה

ירושלים
אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

ירושלים
מירי שטראוס טללים

מירי שטראוס טללים

תל אביב - יפו