<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י טלי ב - 15/05/2024 07:40:17

    שלום ליטל,

    אני מבינה שאחת הנקודות בחיים שמעכבת אותי, מעבר לסיפור החיים המורכב וכל ההשלכות שלו, זה הביטחון העצמי.
    אני מנסה לפרק בכל פעם אירועים שונים במהלך החיים וכשהתרחקתי והגעתי כמעט לנקודת ההתחלה, הבנתי שזו הדרך היחידה שלי להתקדם ולהגיע להצלחה שאני כל כך רוצה.
    אני נמצאת בטיפול שהוא עצמו מאתגר. אני לא מטופלת 'קלה' ומתקשה לשתף. האמון בבני אדם הוא גם חלק מהעניין. לאט לאט אני מצליחה לדבר על הדברים או לפחות על חלק מהם. אני כרגע נמצאת בנקודת זמן משמעותית וצריכה להתקדם בעבודה. אני כבר מעל חודש לא הולכת ולא יודעת איך לחזור לשם. יש מישהי שהתנכלה לי לאורך כל הדרך והביאה אותי למצב של חוסר תפקוד. אני צריכה לאסוף מוטיבציה ולחשוב איך אני ממשיכה משם כי אני שבורה.

    תשובה: חוסר ביטחון
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 18/05/2024 19:32:58

    שלום טלי.


    ראשית, טוב שפנית לעזרה מקצועית ושאת מתמידה בתהליך הטיפולי למרות הקשיים. מאחר ואת מתארת את הממד הבין אישי כממלא תפקיד משמעותי בקשייך, ספציפית בעבודה ובאופן רחב יותר, יתכן וכדאי לחשוב עם המטפלת על שילב של טיפול קבוצתי. במקרים רבים, עבדה על דפוסים בין אישיים יכולה להביא לשינוי משמעותי גם בתחושת הביטחון והערך העצמי.


    בנוגע למצב הספציפי שבעבודה, אני מתאת לעצמי שאת דנה בנושא גם בטיפל, אך יתכן וכדאי לבדוק אם יש קולגה בעבודה שיכולים לסייע לך. לפעים מישהו "מהשטח" יכול לסייע, לתמוך, להציע חוות דעת ואפילו ללוות באופן אקטיבי כאשר יש קושי נקודתי. אם יש מנהל.ת/איש.ת משאבי אנוש שאפשר לפנות אליהם, אפשר לנסות גם כן. במילים אחרות, נסי לייצר רשת תמיכה מסוימת אשר אולי תפחית את החרדה והקושי הנלווים לחזרה לעבודה.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

יעל רייף סולומון

יעל רייף סולומון

חיפה
אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

ירושלים
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
מורן בן גל

מורן בן גל

גדרה
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
טלי עינבר גרוסמן

טלי עינבר גרוסמן

כפר סבא
הילה ברנר

הילה ברנר

תל אביב - יפו