<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שלי ארמוזה ב - 12/02/2025 23:55:20

    נכדי בן ה9 מגלה קשיים בתקשורת היה בגנים חנ"מ ואז כיתות א- ב בבית ספר רגיל ובכיתה ג עבר לכיתת ליקויי למידה .
    הילד מגלה קושי גדול בויסות רגשי , התנהגויות אלימות ומסוכנות , קשיים בשפה , קושי ברכישת הקריאה ...
    אבחון פסיכולוגי שנעשה לפני האבחון הפסיכיאטרי הצביע על אוטיזם גבולי . אך אבחון פסיכיאטרי הצביע על אוטיזם מובהק עם הפרעת קשב קשה .
    כדי לקבל מהרשויות את הזכויות המגיעות לו צריך שהפסיכולוג והפסיכיאטר יהיו תמימי דעות באבחנתם .
    גם הפסיכולוגית של בית ספר משוכעת שהוא על הרצף והפסיכולוג שאבחן אותו אינו מוכן להתיחס לאבחון הפסיכיטרי ולשנות את האבחנה בהתאם .
    מה עלינו לעשות ?

    תשובה: בלבול מתסכל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 16/02/2025 08:08:38

    שלום לך.

    אני מבינה את התסכול והקושי, וממליצה לפנות לאלו"ט ולהתייעץ האם יש להם ניסיון במצבים דומים. 

    כמו כן, ניתן לפנות לחוות דעת שניה אצל פסיכולוג נוסף- על אף שאבחונים לאיתור אוטיזם אמורים להניב את אותן התוצאות,

    תמיד יכולים להיות גורמים אשר משבשים את התוצאות. 

    במקביל, כמובן, חשוב לקדם את הטיפול ולא רק את האבחון, ולפנות לאנשי מקצוע אשר יש להם ניסיון גם בטיפול בילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

אהוד עינת

אהוד עינת

תל אביב - יפו
בר דגן

בר דגן

כפר סבא
גליה נוה

גליה נוה

תל אביב - יפו
מירב נאות

מירב נאות

כפר סבא
ינון רביד

ינון רביד

פרדס חנה-כרכור
אורית בן הרוש

אורית בן הרוש

ירושלים
קובי זוארץ

קובי זוארץ

תל אביב - יפו
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים