ד"ר רמה נובוגרודסקי מהחוג להפרעות בתקשורת באוניברסיטת חיפה, הרצתה על יכולות שיח בקרב נבדקים בגיל בית הספר המאובחנים עם אוטיזם. הרצאתה התמקדה בעיקר בשימוש בכינויי גוף והיא הדגישה את הקושי בהענקת משמעות לכינויים אלה (ריפרור) בקרב נבדקים עם אוטיזם. בתוך כך, ד"ר נובוגרודסקי הציגה ממצאים אשר מלמדים על כך שאצל ילדים עם ASD הליקוי הראשוני בתיאוריית המיינד (TOM) מתקשר ומשפיע על הקשיים השפתיים שלהם. לאחר מכן הציגה באמצעות דוגמה קלינית כיצד ניתן להשתמש בממצא מסוג זה בעבודה הטיפולית.