ארג'נטרו הציגה את המודל של פסיכותרפיה בין אישית בעבודה עם ילדים שמתמודדים עם לקויות למידה והפרעות קשב. בתוך כך היא הציגה את החשיבות שבמתן מענה טיפולי גם להיבטים רגשיים של ה-ADHD ולא רק להיבטים האקדמיים. על ההיבטים הרגשיים ניתן לדבריה לעבוד באמצעות חיזוק של התפקודים הניהוליים. בהרצאתה ניסתה ארג'נטרו להדגיש את החשיבות שבשילוב בין טיפול תרופתי ובין טיפול רגשי והתפתחותי כאשר מנסים לתת מענה לילדים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז. ההרצאה סקרה את מודל ה-IPT שמתייחס למשולש של כוחות אותם שואפים לחזק על מנת להביא לשיפור במישור הרגשי (מאפייני חרדה ודיכאון) ובמישור האקדמי (ADHD): התמודדות עם למידה, מצב הרוח וקשרים בינאישיים.