מטפלת בהבעה ויצירה ומדריכה מטפלות\ים.
מניסיוני האישי והקליני, אני מוצאת את הטיפול באומנויות כלי בלתי אמצעי ומשמעותי מאוד להעלאת תכנים לא מודעים בשפת האמנות, תכנים שטרם עברו עיבוד מילולי.
החופש לביטוי העולם הפנימי באופן שאינו מאיים על מנגנוני ההגנה של המטופל, מאפשר שיח על ועם הדימויים העולים בציור, בפיסול, בארגז החול ועוד. מתוך הריחוק לכאורה, מתאפשרת הזדהות והבנה עד לכדי המשגה ע"י המטופל.
- תכנית הכשרה לפסיכותרפיה במכון וויניקוט (תוכנית תלת וחצי שנים 2018 – 2021). התוכנית הסתיימה בינואר 2022 ומכיוון שאני חייבת בעבודת גמר, אינני מגדירה עצמי בשלב זה כפסיכותרפיסטית.
- לגדל את המדריך – (קורס של יה"ת, 2019 – 2020).
- סימני דרך להורות – הדרכה וטיפול בהורות באמצעות האמנות (קורס של יה"ת, קיץ 2020).
- תכנית ההכשרה לפסיכותרפיה יונגיאנית, בר אילן (תכנית תלת שנתית 2013 – 2015).
- קורס הכשרה לטיפול במשחק בחול בגישה היונגיאנית, מכללת סמינר הקיבוצים (מסלול דו שנתי 2009 – 2011).
- תואר שני בתרפיה באמנות, לסלי קולג' (מסלול תלת שנתי 2006 – 2009 ).
- תואר ראשון בחינוך ממכללת סמינר הקיבוצים.
- לימודי אמנות במכון אבני ובמדרשה למורים לאמנות בית ברל.
- קליניקה פרטית (עד לפני שנה גם קליניקה ציבורית).
- מטפלת רגשית ומנהלת תיק המטופל בגן תקשורתי, העמותה לילדים בסיכון (2009 – 2022).
- ריכוז בגן תקשורתי (2015).
- הדרכת מטפלות בהבעה ויצירה במסגרת ובעקבות ההכשרה למעמד מדריכה.
ברצוני לציין שעיקר עבודתי הייתה עם ילדים והורים, הן בגן התקשורתי, והן בקליניקה.
כיום, אני עובדת גם עם מתבגרים ומבוגרים.
מעורבות חברתית:
אני מתנדבת במרכז הסיוע בתל אביב משנת 2001. עד שנת 2015 פעילותי הייתה אינטנסיבית וכללה: עבודה על קו החירום, מפגשים עם פונות לקו החרום בארבע עיינים, ועריכת כתב עת הכולל יצירות של נפגעות ונפגעים.
בשנים האחרונות פעילותי מצומצמת יותר.
חברה בארגון יה"ת
מדריכה מטפלות\מטפלים בהבעה ויצירה