נשוי ואב לשלושה, מתגורר בזכרון יעקב.
בגיל שש עליתי מברה"מ, מתרבות שבה הפחד הוא השולט, והאדם נקלע בה למציאות של הישרדות וחשש תמידי. על כן הקשר בין הגוף, הרגש והשכל הינו פונקציונלי בעיקרו. בתנאים אלו חל פיצול בין הגוף שמטרתו תפקוד ועשייה, לבין השכל שבאמצעותו לומדים, מבינים ומתקדמים בחיים. הרגש והתחושות הלא ברורים והמאיימים נדחקים עמוק פנימה עד שלבסוף הם עולים על גדותיהם. בתוך חוויה זו הניתוק, החרדה, והסערות הפנימיות הופכים לאורחים יום יומיים, ומסיבים סבל רב.
המפגש עם פסיכותרפיה הגופנית היווה נקודת מפנה בחיי, בזכות הגשר שהיא בונה בין הגוף ( תנועה, מגע ונשימה), הרגש (הנוכחות והביטוי שלו) והשכל (חשיבה ודמיון).
הפסיכותרפיה הגופנית מאפשרת לאדם לזהות את הבורות שאליהם הוא נופל שוב ושוב. היא מלמדת כיצד לנווט בתוך הסערות וליצור מגע מיטיב עם העולם הפנימי ופעולותיו, והחשוב מכל - היא משפיעה על היכולת ליצור קשר באופן קרוב, אותנטי ומשמעותי.
מהי הפסיכותרפיה הגופנית ? לאתר הארגון ILABP :https://www.ilabp.org/bodypsychotherapy
פסיכותרפיה גופנית, לימודי תעודה 4 שנתי במכללת רידמן.
בוגר לימודי B.Aפסיכולוגיה וסוציולוגיה באקדמית תל אביב יפו.
לימודי התמקדות (Focusing) – תוכנית דו שנתית 'המרכז לתרפיה מוכוונת התמקדות'.
חבר באיגוד הישראלי ILABP ובאיגוד האירופאי EABP לפסיכותרפיה גופנית.
בוגר תכנית 'חותם' למנהיגות חינוכית בעל תעודת הוראה עם ניסיון בחינוך כיתה.
מטפל בקליניקה פרטית עם ילדים, נערים ובוגרים. מטפל ברצף התקשורתי.
מטפל פרטני במסגרות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמליות - בתי ספר, קידום נוער, רווחה, פנימיות.
מנחה קבוצות טיפוליות בפסיכותרפיה גופנית בבתי ספר. תוכנית הכלולה במאגר 'גפן' של משרד החינוך, 'דרך הגוף' 9739.
מרצה ומנחה קבוצות מורים להכנסת תכנים וכלים של הפסיכותרפיה הגופנית לבתי ספר בעמותת 'חותם' למנהיגות חינוכית.