פסיכולוגית התפתחותית מומחית, מ.ר 27-126599.
עובדת במכון להתפתחות הילד של קופ"ח "מאוחדת" ברחובות, ובקליניקה פרטית בצפון תל אביב. מעל 7 שנות ניסיון בעבודה טיפולית ואבחונית עם ילדים צעירים והוריהם.
עוסקת באבחון, טיפול פרטני, טיפול קבוצתי, טיפול דיאדי (טיפול הורה וילד), ייעוץ והדרכה להורים, ייעוץ לגננות וצוותים חינוכיים.
תחומי טיפול: עיכובים התפתחותיים, הפרעות תקשורת, מצבי משבר וטראומה, קשיי התנהגות וויסות רגשי, תהליכי גמילה, קשיים במיומנויות חברתיות ובמערכות יחסים.
תוכנית ההשלמה לפסיכולוגיה התפתחותית, האקדמית ת"א-יפו, 2018.
תוכנית ההשלמה לפסיכולוגיה חינוכית, 2016.
M.A תואר שני בפסיכולוגיה רפואית, האקדמית ת"א-יפו, 2012.
תואר ראשון בפסיכולוגיה, אוניברסיטת בר-אילן, 2010, (סיום בהצטיינות).
2020- נוכחי: מכון להתפתחות הילד, קופ"ח "מאוחדת", רחובות.
2016-2023: שירות פסיכולוגי חינוכי (שפ"ח) תל-אביב.
2012: מרפאת גסטרו', בי"ח לילדים "דנה" באיכילוב.
2010: פנימיה לילדים בסיכון "רעות" (אור-שלום).
Halabi, S., Statman, Y. and Dovidio, J.F. (2014). Attributions of responsibility and punishment for ingroup and outgroup members: The role of just world beliefs Group Processes & Intergroup Relations. Vol. 18(1) 104–115.
http://gpi.sagepub.com/cgi/reprint/18/1/104.pdf?ijkey=gl89G5N2dRAJk4Z&keytype=finite
סטטמן, י. (2020). "חיכיתי שיקרה נס ולא קרה נס": קבוצה טיפולית להורים עם ילדים בעלי מוגבלות שכלית-התפתחותית קשה: תיאור מקרה ודיון. פסיכולוגיה עברית. אוחזר מתוך https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3991