במסגרת הרצאתו, הציג ניסן בכר, מנכ"ל אפליקציית "היוש", את פיתוח האפליקציה על רקע עולם אפליקציות הדייטינג בעשור האחרון. הוא התייחס בדבריו את ההשפעות של מגמות שיווקיות וכלכליות מעולם חברות הדאטה על אפליקציות אלה, ולתרבות הדייטינג בתוכן. לאחר מכן הציג את האפליקציה, המנסה לשמש אלטרנטיבה חברתית לאפליקציות הקיימות, ומתבססת על מתן הזדמנות שנייה לאנשים שנפגשו בעולם האמיתי וחוו "קליק", אך לא פיתחו קשר. לסיום, עלה מייסד נוסף של האפליקציה, והקריא טקסט ניסיוני אשר ביקש לחבר בין היתר בין האפליקציה לפסיכואנליזה.