ילידת חורף 1973 חיה במכמורת, קליניקה ברמת אביב החדשה. אני מלמדת, לומדת ומתרגלת כל חיי את הקשר בין לחיות בשלום (עם החיים עם עצמנו ועם האחרים) לבין הרווחה שלנו - הרגשית והפיסית.
בחיי, אני גם מורה ליוגה ומדריכת פילאטיס – כל זה לטובת חיים מיטביים בריאים ושלמים יותר, מאושרים יותר.
יועצת ומלווה אתכם במסלול פסיכו-חינוכי פרטני, זוגי ומערכתי. מלווה אנשים שנמצאים בתהליכי שנוי, מעברים או משבר, המתמודדים עם קונפליקטים בעולמות תוכן שונים בינם לבינם ובמערכות יחסים למול אירועי חיים יומיומיים מכריעים. להלן.
שינויים - מצבי מעבר, דילמות וקונפליקטים. צמתים קריטיים בחיים, דוגמת התבגרות, פרידה, גירושים, משברי קריירה, קבלת החלטות קריטיות ביחס לקריירה וקשרים בין אישיים.
קונפליקטים - משפחתיים, זוגיים, שותפים עסקיים ואחרים.
רצון בשיפור מערכות היחסים שלכם – ביניכם לבין עצמכם וביניכם לבין העולם - זוגיות, הורות ויחסים במשפחה.
רצון לשיפור איכות החיים שלכם - תפיסת מציאות, דאגות ופחדים, שאלות של זהות, אותנטיות ושייכות, דימוי עצמי, דימוי גוף, אינטימיות, חברות והתבגרות, מיומנויות חברתיות ועוד.
בחיים כולנו נתקלים באתגרים שונים, אבל מה שחשוב, מעבר לנסיבות החיצוניות, הוא איך אתם ״מבפנים״. למעשה, האופן בו אתם פועלים בעולם המחשבות והרגשות הפנימי שלכם יניע את כל מה שחשוב בחייכם – זהות, יחסים, ייעוד, קריירה, פרנסה.
לכן, הליווי שלי אתכם הוא במסלול שכלתני-רגשי - דרך היכרות עם העולם המחשבתי והרגשי שלכם. כך תוכלו לרכוש הבנות חדשות ומיומנויות פסיכולוגיות יומיומיות, שיובילו לשיפור דרכי ההתמודדות שלכם בנסיבות החיים השונות, שינוי הדרך בה אתם חווים את החיים ושיפור איכות חייכם.
השכלה אקדמית
2006- 2011 PhD בחוג להיבטים התפתחותיים בחינוך באוניברסיטת תל אביב.
תחום המחקר: פסיכולוגיה חברתית-פוליטית
נושא המחקר: זיהוי ניהול ושינוי ההיבטים הפסיכולוגיים, המלווים מצבי חיים מורכבים, ומייצרים תקיעות.
המחקר עסק בתודעה של החברה הישראלית תחת מציאות הסכסוך.
מנחים:
פרופ׳ דניאל בר-טל
פרופ׳ אבנר בן עמוס
2002- M.A 2005 בהצטיינות, בחוג להיבטים התפתחותיים בחינוך, באוניברסיטת תל־אביב. התמחות בייעוץ חינוכי לגיל ההתבגרות.
תחום התזה: היבטים חינוכיים-פסיכולוגים של חברה בסכסוך
נושא התזה: בחינת ההיבטים הפסיכולוגיים- האמונות החברתיות והזכרון הקולקטיבי - המלווים את החברה הישראלית בחיים תחת סכסוך בלתי נשלט.
מנחה:
פרופ׳ דניאל בר-טל
1999- 2001 תעודת הוראה לספרות עברית בבתי הספר העל-יסודיים, באוניברסיטה העברית בירושלים.
1997- B.A 2000 במדעי הרוח בחוג לחינוך ובחוג לספרות עברית, באוניברסיטה העברית בירושלים.
2010 גישור בקבוצת גבים
גישור במשפחה- גירושין ופרידה
גישור משפחה מתקדם
2012- 2013 פרקטיקום (התנסות מודרכת) בגישור
התנסויות רבות שנים במחקר שעסק בהיבטים פסיכולוגים מאחורי סכסוכים ועוד כמנהלת תכנית וולטר ליבך ליישוב סכסוכים באוניברסיטת תל אביב, כמנהלת תכנית מצוינות אודיסיאה באוניברסיטה העברית לבני נוער וכמגשרת חברתית ומשפחתית - העמיקו את יכולת הזיהוי שלי את התפיסות, המקבעות מצבי חיים שאינם בריאים לנו, עיוותי חשיבה, חסמים ועוד, את המיומנות לשנות את אלו ואת הידע איך אפשר אחרת, איך אפשר להשכין שלום בתוכנו באמצעות כלים ליישום ולהטמעה של סיפור חדש בריא ומיטיב בחיינו.
הספר הוא מסמך פסיכולוגי-היסטורי המאפשר הבנה מעמיקה של תפיסות חברתיות פסיכולוגיות של הציבור היהודי בישראל החי תחת סכסוך בלתי נשלט. הוא נולד ממחקר ייחודי שמיטיב לתעד תחילתו של מהפך בתודעה של החברה היהודית בישראל.
הספר הוא מסמך פסיכולוגי-היסטורי שמתאר אספקטים פסיכולוגים של חיים בסכסוך בלתי נשלט, דרך טקסים לאומיים משמעותיים מעצבי תודעה - טקס יום הזכרון ויום העצמאות.
הספר הוא מסמך פסיכולוגי-היסטורי המאפשר הבנה מעמיקה של תפיסות חברתיות פסיכולוגיות של הציבור היהודי בישראל החי תחת סכסוך בלתי נשלט. הוא נולד ממחקר ייחודי שמיטיב לתעד תחילתו של מהפך בתודעה של החברה היהודית בישראל.
הספר הוא מסמך פסיכולוגי-היסטורי שמתאר אספקטים פסיכולוגים של חיים בסכסוך בלתי נשלט, דרך טקסים לאומיים משמעותיים מעצבי תודעה - טקס יום הזכרון ויום העצמאות.