"רק בלב אפשר לראות היטב, מה שחשוב באמת, סמוי מן העין" (הנסיך הקטן)
טיפול, מהותו ,מבחינתי, קשר בטוח ואמפתי, המאפשר לגעת ברכות ובסבלנות בכאב, המצוי בעומק החרדה, טראומה, בדידות, עצב, אשמה, כעס ולאפשר תנועה, יצר, יצירתיות ותחושת שייכות לעצמנו ולעולם.
כל אדם, הוא עולם ומלואו ולכן התהליך הטיפולי, הוא ייחודי ומיוחד, לכל אחד ואחת מכם.
הדרך שלי, ליצור קשר אותנטי ותהליך טיפולי יעיל ואפקטיבי, שיביא לרווחה נפשית, הוא באמצעות, חיבור לעולמו של המטופל .
במהלך חיי, למדתי לימודים אקדמאים מגוונים ולצידם חוויתי והתנסיתי בכלים מגוונים להבעה, לביטוי וליצירת קשר, שאותם אביא אליכם, בשיח, כתיבה, משחק, תנועה ויצירה, באופן מותאם ורגיש, לצורך שלכם ולשלב בו אתם מצויים, בתהליך הטיפולי.
ניסיון רב שנים בטיפול פרטני ובטיפול קבוצתי ,של מגוון קהלים וגילאים, מאפשר לי, התבוננות פרטנית, לצד התבוננות מערכתית : זוגיות , משפחה , חברה.
לייצר נוכחות, בקשרים הבינאישיים, חשובה , לחוויה הנראות והמשמעות שלנו בעולם והינה חלק מן התהליך הטיפולי.
"דרכו של הלב היא דרך האומץ " (אושו)
מוזמנים ליצור קשר
צביה
לימודים אקדמיים:
תואר ראשון B.ed בחינוך בהצטיינות, התמחות בביולוגיה וכימייה לכיתות ז-י.
תואר שני MAAT בטיפול בהבעה ויצירה, התמחות בתנועה.
לימודי תעודה:
CBTאינטגרטיבי - הכרת עקרונות הטיפול הקוגניטיבי – התנהגותי, והאופן, שבו ניתן לשלבו בתהליך הטיפולי
אינטגרציה בפסיכותרפיה – היכרות עם מפות ניתוח תהליך טיפולי, תוך שילוב בין גישות טיפול שונות וטכניקות טיפול מגוונות.
קונסטלציה משפחתית – שיטת טיפול חווייתית, שעיקרה עבודה עם ייצוגים שונים, המאפשרת למטופל לראות את עצמו בתוך מערכת, לבדוק את הסדר ואי הסדר הקיימים בה ולייצר קשרים או סדר חדש. ההסתכלות המערכתית יכולה להיות גרעינית או רחבה ומביטה כמה דורות אחורה.
Theraplay שלב 1 שלב 2– שיטת טיפול דיאדית חווייתית בילדים ובמשפחותיהם, מבוססת התקשרות ומשחק.
מכון אדלר – הדרכת הורים לתרפיסטים.
תל"ם סמינר הקיבוצים – מסלול להנחיית קבוצות תוכן תהליך.
ארגון מיכא"ל – הנחיית קבוצות נוער ומבוגרים למיצוי כישורים אישיים למצוינות.
ניסיון בעבודה עם משפחות וילדים
קופת חולים מכבי: תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים . העבודה בוצעה בקליניקה הפרטית בפיקוח ובקרה של קופת החולים
קופת חולים כללית: תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים , במסגרת קליניקה פרטית, תוך שמירה על נהלים ופיקוח מקצועי.
משרד החינוך- תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים , במסגרת בתי ספר יסודיים בחולון
ניסיון בעבודה עם בני נוער והורים
העמותה למניעת סמים ואלכוהול: הנחיית קבוצת הורים לגיל ההתבגרות .
משרד החינוך, אגף שח"ר: פרויקט מיכא"ל- מיצוי כישורים אישיים למצוינות. הנחיית קבוצות של תלמידים, בחטיבת הביניים, תיכון ומבוגרים, תוך התמקדות בפיתוח אישי ומקצועי, שיפור ביטחון עצמי והכוונה להשגת מטרות.
עיריית כפר סבא - פרויקט 'קדימה': במסגרת הפרויקט, עבדתי עם קבוצות של תלמידי כיתות ט', בחטיבות הביניים, בעלי קשיים לימודיים ורגשיים, במטרה להגביר את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי ולשפר את ההישגים הלימודיים ,במקצועות המדעיים, לקראת התיכון.
ניסיון זה, העניק לי, הבנה מעמיקה, בצרכים המיוחדים של בני נוער ושל משפחותיהם, כמו גם את היכולת להנחות קבוצות בצורה אפקטיבית ומועילה.
ניסיון בעבודה במשרד הרווחה
מעון נווה האירוס: מתן טיפולים פרטניים בתנועה, לבוגרים מעל גיל 21 המאובחנים, כבעלי פיגור שכלי, ברמות שונות, עם מגוון בעיות רגשיות, התנהגותיות ונפשיות, הכוללים : חרדות, טראומה , דיכאון , הפרעות אישיות, ומקרים רבים של פגיעה עצמית.
הניסיון הזה העניק לי את היכולת להתמודד עם אתגרים מורכבים ולספק תמיכה מקצועית, שאפשרה לקדם את המטופלים, לרווחה נפשית ולאיכות חיים טובה יותר. (מעבר מן המעון, לבתי דיור קבוצתיים, בהשגחה של בעלי מקצוע.)
שירות צבאי
מדריכת מקא"מ: במרכז קידום אוכלוסיות מיוחדות (בה"ד 11 צריפין)
מדריכת שיקום בכלא 400 לנשים
בשרות הצבאי, התנסיתי בעבודה עם אוכלוסייה נשית, המאופיינת בקשיי הסתגלות, למערכת הצבאית, בעקבות חשיפה למצבי סיכון ורקע סביבתי לא יציב, במטרה לבסס ולהרחיב את מיומנויות המקצועיות שלהן, לשפר את תחושת הערך העצמי ולאפשר להן ,הזדמנות אמיתית, לייצר לעצמן עתיד, שיש בו מגוון אפשרויות.