פסיכולוג קליני בכיר מדריך, בעל דוקטורט (Ph.D) מאוניברסיטת בר-אילן.
בעל פרסומים בכתבי עת בינלאומיים העוסקים בתהליכים טיפוליים התורמים להשגת שינוי משמעותי בחיי המטופל, ומחקרים העוסקים במשפחות המתמודדות עם מחלות נפש קשות.
חבר סגל במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר-אילן ומנחה את הפרקטיקום הקליני בתואר השני. בנוסף, מרכז הוראה באוניברסיטה הפתוחה. אחראי מטעם האוניברסיטה הפתוחה להכשרה המעשית של סטודנטים לפסיכולוגיה במוסדות שונים ומרכז את קבוצת ההדרכה המקצועית.כמו כן, מרצה, מנחה עבודות סמינר וחבר בוועדת האתיקה.
מדריך בתחום הטיפול והאבחון בקליניקה הפרטית, ומדריך מתמחים בתהליך הכשרתם המקצועית בשירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת בר אילן.
מדריך מטפלים בתכנית ההכשרה במרכז וויניקוט ובתכנית התלת שנתית לפסיכותרפיה דינאמית באוניברסיטת תל אביב.
בעל ניסיון רב בהדרכת הורים, בטיפול במבוגרים, מתבגרים וזוגות, בטיפול פרטני, זוגי וטיפול קבוצתי, בטווח רחב של נושאים רגשיים והתמודדויות שונות בחיים (טיפול במצבי משבר, נטייה מינית, הפרעות חרדה, דיכאון, קשיים בינאישים, קשיים זוגיים, דימוי עצמי, התמודדות עם חולי, תחושת תקיעות בחיים, התלבטויות מקצועיות, תחושות של אי שביעות רצון וכיו"ב).
אני עובד בגישה משולבת הכוללת התבוננות בהיבטים הלא מודעים של הנפש (טיפול דינאמי) כמו גם בכלים קוגנטיביים-התנהגותיים (CBT). בנוסף, אני בעל הכשרה בטיפול בהיפנוזה. במפגשים הטיפוליים הראשונים, המטופל ואני מקיימים חשיבה משותפת ובוחרים את הדרך ואת הכלים הטובים ביותר והמתאימים ביותר עבור המטופל. כמו כן, אני מאמין בחשיבותו הייחודית של הקשר הטיפולי הנרקם בין המטפל למטופל וסבור כי חלק נכבד מהצלחתו של התהליך הטיפולי טמון בקשר זה. על כן, אני רואה חשיבות רבה ביצירת התנאים האופטימליים והייחודיים עבור כל מטופל,ובהקשבה קרובה לחווייתו, לצרכיו ולמטרותיו, על מנת ליצור קרקע בה יוכל להתאפשר שינוי משמעותי ובר קיימא.
כמו כן, עוסק בהדרכת הורים בגישות שונות ובמרכזן, בגישת ״אייכה״, שמטרתה יצירת דרך מטיבה עבור ההורים לגדל את הילדים ולסמן להם כ״מגדלור״ את חוף המבטחים. גישה זו, מסייעת בהשגת שינויים משמעותיים בקשר בין ההורים לילד ובאיכות חייהם כמשפחה.
הטיפול מתקיים בקליניקה פרטית, נעימה וחמה הממוקמת בראשון לציון עם נגישות לחניה ותחבורה ציבורית.
ניתן לקיים התייעצות ראשונית בטלפון או במייל ללא התחייבות.
בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית
תואר שלישי מאוניברסיטת בר אילן, מצטיין רקטור
תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מצטיין רקטור
Levy-Frank, I., Zisman-Ilani, Y. and others. (2013).
Measuring the internalized stigma of parents of persons with a serious mental illness: the factor structure of the parents' internalized stigma of mental illness (PISMI) scale.
Journal of Nervous and Mental Disease. 201(3):183-7
Levy-Frank, I., Hasson-Ohayon, I., Kravetz, S.(2012).
Narrative evaluation of two different interventions for parents of a person with severe mental illness: psycho-education intervention or a therapeutic alliance focused intervention. Journal of Family Process,51(2):265-80
Levy-Frank, I., Hasson-Ohayon, I., Kravetz, S. (2011).
Family Psycho-education and Therapeutic Alliance Focused Interventions for parents of a daughter or son with a severe mental illness.
Psychiatry Research, 189(2):173-9.
Levy-Frank, I., Hasson-Ohayon, I., Kravetz, S. (2011).
Family Psycho-education and Therapeutic Alliance Focused Interventions for parents of a daughter or son with a severe mental illness.
Psychiatry Research, 189(2):173-9.
Hasson-Ohayon, I., Roe, D., Kravetz, S., Levy, I. Meir, T. (2011).
Insight into severe mental illness and client-therapist agreement regarding domains of client quality of life.
Hasson-Ohayon, I., Levy, I., Kravtz, S., Vollanski-Narkis, A. & Roe, D. (2011).
Insight into Mental Illness, Self-Stigma, and the Family Burden of Parents of Persons with a Severe Mental Illness.
Comprehensive Psychiatry, 52(1):75-80.
Hasson-Ohayon, I., Kravetz, S., Levy, I., Roe, D. (2008).
Metacognitive and interpersonal interventions for persons with severe mental illness: Theory and practice.
Israel Journal of Psychiatry.
מאמרים בעברית-
אודות מחלות נפש קשות:
המשפחה ומחלת הסכיזופרניה
התקף פסיכוטי ראשון
מהי סכיזופרניה?
מהי הפרעה דו קוטבית (מאניה דיפרסיה)?
מודל פגיעות-לחץ והישנות המחלה
אודות השפעת מחלות נפש קשות על המשפחה:
סטיגמה מופנמת אודות מחלות נפש קשות בקרב בני המשפחה
השפעות הטיפול בבן או בת עם מחלת נפש קשה על ההורים: תחושת הנטל המשפחתי
אודות הומוסקסואליות:
הומוסקסואליות- היסטוריה ותהליך ה"יציאה מהארון"
אודות טיפול פסיכולוגי:
מה עובד בטיפול פסיכולוגי - שיטת טיפול או משהו אחר?
האם טיפול דינאמי הינו טיפול יעיל?
סקירה - הברית הטיפולית בין המטפל והמטופל
ציפייה, תקווה ופלאסבו בטיפול הפסיכולוגי
אודות מחלות לב:
מחלת לב מהי
גורמי הסיכון של מחלות לב
התמודדות עם מחלות לב והשיקום מהן
אודות דימוי גוף והריון:
קצת על דמוי גוף
מהם גבולות הגוף
קצת על הריון ראשון
דימוי גוף והריון
אודות התקשרות והריון:
מהי תאורית ההתקשרות
קצת על סגנונות התקשרות
סגנונות התקשרות וביטויים בבגרות
סגנונות התקשרות והריון
לקויות למידה:
השלכות לקות הלמידה על תחומי חיים שונים
הפרעת קשב וריכוז
מדריך בתחום הפסיכותרפיה והפסיכו-דיאגנוסטיקה בקליניקה הפרטית, ומדריך מתמחים בתהליך הכשרתם המקצועית בשירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת בר אילן. כמו כן, מדריך מטפלים בתכנית ההכשרה במרכז וויניקוט ובתכנית התלת שנתית לפסיכותרפיה דינאמית באוניברסיטת תל אביב.