"רק בלב אפשר לראות היטב, מה שחשוב באמת, סמוי מן העין" (מתוך "הנסיך הקטן")
מה אני מציעה?
חיבור לרגשות ולתחושות הפנימיות, כמפתח להבנה עמוקה יותר, של עצמכם והעולם סביבכם
קשר אנושי והקשבה, בעיניים טובות ולב פתוח.
שיח אותנטי וחוויה של "היות מובן" ,שיהווה מקור לנחמה ויפיג את תחושת הבדידות
אהיה אתכם בתהומות האי-ודאות ואחזיק עבורכם את התקווה
במשברים, במצבי תקיעות וברגעי אכזבה, תמצאו שם יד מחזיקה ושומרת
אסמוך על הכוחות שלכם ואאתגר אתכם, לקחת עוד צעד קדימה
אחפש דרכים יצירתיות, לגעת בכאב, באופן מלטף
תמצאו מסירות, אחריות ואומץ, ותמיד אהיה שם בגובה העיניים
כשיגיע הזמן להיפרד, אפנה את הדרך באהבה, מתוך הבנה, שהקשרים שיצרנו יישארו בלב
מהו מהותו של טיפול לטעמי ?
טיפול הינו יצירה ,שמתהווה כל פעם מחדש, בדיאדה שנוצרת בקליניקה.
מה קורה בתהליך הטיפולי ?
הטיפול מאפשר , לעבד רגשות קשים ומצבים כואבים במערכות יחסים, למצוא משמעות ולבנות קשרים אותנטיים, עם עצמנו ועם אחרים.
הטיפול מאפשר, לתת מקום לכאב לעצב ולכעס ולייצר חיים והתחדשות במצבי פרידה, גירושין, אבדן ושכול.
הטיפול מאפשר, לחבר מחדש פיסה ועוד פיסה, במצבי טראומה וניתוק.
הטיפול מאפשר להכיר, לכבד וללמוד על החרדה ולמצוא דרכים להתמודד עם הנוקשות והצמצום שהיא מבנה, במטרה להרחיב את גבולות התנועה .
לימודים אקדמיים:
תואר ראשון B.ed בחינוך בהצטיינות, התמחות בביולוגיה וכימייה לכיתות ז-י
תואר שני MAAT בטיפול בהבעה ויצירה, התמחות בתנועה
לימודי תעודה:
CBTאינטגרטיבי - הכרת עקרונות הטיפול הקוגניטיבי – התנהגותי, והאופן, שבו ניתן לשלבו בתהליך הטיפולי
אינטגרציה בפסיכותרפיה – היכרות עם מפות ניתוח תהליך טיפולי, תוך שילוב בין גישות טיפול שונות וטכניקות טיפול מגוונות.
קונסטלציה משפחתית – שיטת טיפול חווייתית, שעיקרה עבודה עם ייצוגים שונים, המאפשרת למטופל לראות את עצמו בתוך מערכת, לבדוק את הסדר ואי הסדר הקיימים בה ולייצר קשרים או סדר חדש. ההסתכלות המערכתית יכולה להיות גרעינית או רחבה ומביטה כמה דורות אחורה.
Theraplay שלב 1 שלב 2– שיטת טיפול דיאדית חווייתית בילדים ובמשפחותיהם, מבוססת התקשרות ומשחק.
מכון אדלר – הדרכת הורים לתרפיסטים
תל"ם סמינר הקיבוצים – מסלול להנחיית קבוצות תוכן תהליך
ארגון מיכא"ל – הנחיית קבוצות נוער ומבוגרים למיצוי כישורים אישיים למצוינות
ניסיון בעבודה עם משפחות וילדים
קופת חולים מכבי: תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים . העבודה בוצעה בקליניקה הפרטית בפיקוח ובקרה של קופת החולים
קופת חולים כללית: תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים , במסגרת קליניקה פרטית, תוך שמירה על נהלים ופיקוח מקצועי.
משרד החינוך- תרפיה בתנועה עם משפחות וילדים , במסגרת בתי ספר יסודיים בחולון
ניסיון בעבודה עם בני נוער והורים
העמותה למניעת סמים ואלכוהול: הנחיית קבוצת הורים לגיל ההתבגרות .
משרד החינוך, אגף שח"ר: פרויקט מיכא"ל- מיצוי כישורים אישיים למצוינות. הנחיית קבוצות של תלמידים, בחטיבת הביניים, תיכון ומבוגרים, תוך התמקדות בפיתוח אישי ומקצועי, שיפור ביטחון עצמי והכוונה להשגת מטרות.
עיריית כפר סבא - פרויקט 'קדימה': במסגרת הפרויקט, עבדתי עם קבוצות של תלמידי כיתות ט', בחטיבות הביניים, בעלי קשיים לימודיים ורגשיים, במטרה להגביר את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי ולשפר את ההישגים הלימודיים ,במקצועות המדעיים, לקראת התיכון.
ניסיון זה, העניק לי, הבנה מעמיקה, בצרכים המיוחדים של בני נוער ושל משפחותיהם, כמו גם את היכולת להנחות קבוצות בצורה אפקטיבית ומועילה.
ניסיון בעבודה במשרד הרווחה
מעון נווה האירוס: מתן טיפולים פרטניים בתנועה, לבוגרים מעל גיל 21 המאובחנים, כבעלי פיגור שכלי, ברמות שונות, עם מגוון בעיות רגשיות, התנהגותיות ונפשיות, הכוללים : חרדות, טראומה , דיכאון , הפרעות אישיות, ומקרים רבים של פגיעה עצמית.
הניסיון הזה העניק לי את היכולת להתמודד עם אתגרים מורכבים ולספק תמיכה מקצועית, שאפשרה לקדם את המטופלים, לרווחה נפשית ולאיכות חיים טובה יותר. (מעבר מן המעון, לבתי דיור קבוצתיים, בהשגחה של בעלי מקצוע.)
שירות צבאי
מדריכת מקא"מ: במרכז קידום אוכלוסיות מיוחדות (בה"ד 11 צריפין)
מדריכת שיקום בכלא 400 לנשים
בשרות הצבאי, התנסיתי בעבודה עם אוכלוסייה נשית, המאופיינת בקשיי הסתגלות, למערכת הצבאית, בעקבות חשיפה למצבי סיכון ורקע סביבתי לא יציב, במטרה לבסס ולהרחיב את מיומנויות המקצועיות שלהן , לשפר את תחושת הערך העצמי ולאפשר להן ,הזדמנות אמיתית, לייצר לעצמן עתיד, שיש בו מגוון אפשרויות .