נעים מאוד, שמי יפעת. אני ד"ר לניהול מערכות חינוך והדרכת מורים, חברת סגל ומרצה בכירה.
פסיכותרפיסטית גוף-נפש מוסמכת- "מכון שילוב" אוניברסיטת חיפה. מלווה במצבי חרדה חברתית, טראומות, שינוי קריירה, דימוי עצמי וערך עצמי נמוך, אתגרי בריאות, מערכות יחסים במשפחה ובזוגיות.
אני משלבת מגוון דרכים, בעזרת כלים מעולם המיינדפולנס, התמקדות (Focusing), AEDP, EFT. CBT, DBT, וביבליותראפיה.
הטיפול נועד להיות איתכם בשעת הקושי, לצייד אתכם בכלים להרגיש טוב, לחזק את הגוף והנפש ולצאת לדרך של ריפוי וחיבור פנימי אותנטי על מנת לחיות חיים חיוניים, בריאים ומלאי משמעות.
פגישה טיפולית יכולה להיעשות באחת הקליניקות בהן אני מטפלת או באון ליין למשך שעה על בסיס שבועי.
טיפולים מוזלים עד 250 ש"ח אני נותנת לנשים נשאיות BRCA1, נשים שעברו לידה שקטה, נשים וגברים בהליכי פרידה בשנתן הראשונה, לוחמים ונשותיהם, מפונים ותושבי עוטף צפון ודרום.
Ph.D- ניהול מערכות חינוך, ייעוץ אקדמי והדרכת מורים- אוניברסיטת חיפה
M.A- ניהול ופיתוח מערכות חינוך במגמה לתוכניות לימודים, מנהל והדרכת מורים
פסיכותרפיה גופנית נפשית מבוססת מיינדפולנס- מרכז שילוב, אוניברסיטת חיפה
מוסמכת מטעם הארגון העולמי להתמקדות (The international Focusing)
מאמנת מוסמכת CCIL- מכון אדלר. התמחות באימון זוגי, מערכות יחסים
מנחה מוסמכת לשיטת ימימה
תאריך |
הכינוס |
מקום |
נושא ההרצאה/הדיון |
מאי 2017 |
"פורצים גבולות" – מנהיגות חינוכית במציאות מרובת תרבויות – מגמות מנהל החינוך |
מכללת אורנים |
השינוי מתחיל מבחוץ: מנהיגות, תרבות ארגונית ורפורמות חינוכיות כמנופי התפתחות מקצועית של מורים בשיתוף: אבידב-אונגר, אורית. (פרופסור חבר). |
מאי 2017 |
כנס כנרת ה- 4 למוגנות ילדים |
מכללת כנרת |
עמדות ותחושות של טירונים להוראה ביחס למקרה דחייה בכיתתם |
פברואר 2017 |
מחקר, עיון ויצירה, מכללת אורנים. |
מכללת אורנים |
"ממעוף הציפור- סיפורי התפתחות מקצועית של מורים" |
אפריל 2016 |
כנס כנרת ה- 2 למוגנות ילדים |
מכללת כנרת |
אוטוביוגראפיים של אנשים מבוגרים ביחס לחוויית הדחייה והבריונות שחוו בילדותם - שתיקה בין האדם לבין עצמו, בינו לבין הוריו ובין התא המשפחתי לבית הספר |
פברואר 2016 |
הכנס הישראלי הבינתחומי השביעי למחקר איכותני: מחקר איכותני בסביבות משתנות. |
אוניברסיטת בן גוריון בנגב |
סדיקת בועת השתיקה העוטפת את חוויות הדחייה של מבוגרים מתקופת ילדותם באמצעות שחזור זיכרונות אוטוביוגרפיים |
דצמבר 2016 |
מחקר איכותני בשרות הכשרת מורים: תכנית רביבים כחקר מקרה |
האוניברסיטה העברית |
מה למדנו מסיפורים של מורים? מניעי התפתחות מקצועית של מורים בשיתוף: אבידב-אונגר, אורית. (פרופסור חבר). |
פברואר 2015 |
כנס "יצירתיות בהוראה" |
מכללת אורנים |
ארגון כנס, השתתפות בו וכיהון כיו"ר הכנס הראשון "יצירתיות בהוראה" של המרכז לקידום ההוראה |
אפריל 2014 |
מנהל החינוך |
המכללה האקדמית חמדת דרום |
"השמים הם הגבול": עמדות ותגובות רגשיות של מורים כלפי חדשנות חינוכית וההשלכות על התנהגותם מחקר השוואתי טרום / אחרי קורס יזמות וחדשנות בחינוך במסגרת 'אופק חדש בשיתוף: ד"ר גלעד-חי, ס (מרצה). |
2013 |
מחקר, עיון ויצירה |
מכללת אורנים |
"'כוחה של חברותא' בין סוכני ההכשרה להעצמת ערכי המנהיגות, האחריות וההתפתחות האישית של סטודנטים להוראה תרומותיו של 'אשכול קיימות' להעצמת הטירון כ'מורה מתכנן' בשיתוף: ד"ר פאר שרה (מרצה בכיר) וד"ר גרוס מיכל. (מרצה בכיר). |
יולי 2012 |
Academic Writing in a Changing World Second International Conferenceon Academic Writing.
|
תל אביב מכון מופ"ת |
A reflection on multi-dimensional growth: Teaching, mentoring and research on reflective and academic writing, students and mentors experience in working in multicultural educational setting. With: Ben noon, Meirav (Lecture). |
פברואר 2011 |
הכנס הישראלי הבינתחומי החמישי למחקר איכותני: מחקר איכותני, אתגרי השינוי החברתי |
אוניברסיטת בן גוריון בנגב |
מה מניע מורים להתפתח מקצועית? - סיפורי התפתחות מקצועית של מורים כנרטיב המתאר את סיפור ההתפתחות המקצועית ומניעיה בשיתוף: אבידב-אונגר, אורית. (פרופסור חבר). |
מאי 2010 |
הכנס הרביעי: "יוזמות לקידום הלמידה במוסדות להשכלה גבוהה" |
מכללת בראודה |
מחקר עצמי – מה למדתי מניהול יומן מחקר אודות אסטרטגיות לטיפוח חשיבה מסדר גבוה בקרב סטודנטים להוראה |
פברואר 2010 |
הכנס הישראלי הבינתחומי הרביעי למחקר איכותני: מופעים של ידע: צמתים ודרכים במחקר האיכותני |
אוניברסיטת בן גוריון בנגב |
חוקר ומשתתפים "לוקחים זה את זה" ב"סביבה נרטיבית" ניווט בין פרדיגמות. |
פברואר 2010 |
מחקר, עיון ויצירה |
מכללת אורנים |
"הגליל כמרחב מרובה תרבויות". "רב תרבותיות מנקודת מבטם של סטודנטים ממכללת אורנים המתנסים בבית ספר דו לשוני בגליל". |
יולי 2010 |
Academic Writing And Beyond In Multicultural Societies Israel’s First International Conference on Academic Writing |
תל אביב מכון מופ"ת |
"כתיבה ביומן- מסע אל הרפלקטיביות" -Journal writing a voyage toward reflectivity" –". |
ב. בחו"ל
תאריך |
הכינוס |
מקום |
נושא ההרצאה/הדיון |
August 2017 |
ECER |
Copenhagen, Denmark. |
Motivation patterns revealed through teachers' stories of professional development: The self, the other, and the education system With: Avidov-Ungar, Orit (Associate Prof). |
October 2016 |
5th International Congress on Education and Learning |
Madrid, Spain |
Dilemmas Encountered in Leading a University-Municipality-School Partnership: An In-service Case Study |
November 2015 |
International conference – "The future of education |
Florence Italy |
Enhancement of Leadership, Responsibility-Taking, and Personal Development Amongst Novice Teachers Via an Integrated Sustainability Teaching Programme Taught by Higher-Education Staff |
November 2015 |
International conference – "ICT for language learning" |
Florence Italy |
“Deciphering the Text” as a Metaphor for Understanding the Narrative of Novice Integration into the Education System |
July 2015 |
The learners knowledge community |
Madrid |
Not a ‘Hollywood plot’: Genuine conflicts in a school-university collaboration With: Prof. Orland-Barak, Lily (Full Prof.). |
Articles in periodicals
Oshrat-Fink, Y. (2021). Teacher education students’ use of their childhood rejection memories as a healing, critical and vision-defining tool. Rav-Gvanim, 241-262, Gordon College. 20
Oshrat-Fink, Y. (2018). The burden the teacher brings to teaching: The rejected child within. Dvarim, 65-81, Oranim College. November.
Oshrat-Fink, Y. (2014). From the campus to the classroom: A narrative theory of novice teachers’ transition processes. Reflective Practice: International and Multidisciplinary Perspectives, 15(6), 729-750. Impact factor 1.00
Hamenachem, A. (2019). We mustn’t give up: Childhood social rejection memories and their implementation in education – A look at the world of the ‘pushers’. Mifgash Le’avoda Hinuchit Sotzialit, 27(49-50).
Oshrat-Fink, Y. (2016). The lesson learned following a discussion with teacher education students regarding value-based issues of classroom boycott: In or out of teacher education? The MOFET Institute Journal, 59, 34-39.
Oshrat-Fink, Y. (2013). The contribution of preparatory English for Academic Purposes courses to graduates’ induction into teaching following assistance from KESHET. Oranim College Research and Evaluation Authority (p.1-32).
Oshrat-Fink, Y., Pe’er, S., & Gross, M. (2013). The contribution of integrative curriculum planning in teacher education to the construction of perception of the teacher’s role in an era of sustainability. Oranim College Research and Evaluation Authority (p.1-72).
Oshrat-Fink, Y. (2013). The contribution of KESHET preparatory courses to students’ integration into the college from both the personal and the social aspect. Oranim College Research and Evaluation Authority (p. 1-73).
Oshrat-Fink, Y. (2011). Formative evaluation of KESHET. Oranim College Research and Evaluation Authority, report no. 107 (33 pages).
Oshrat-Fink, Y. (2011). Integration of the arts in teacher education. Oranim College Research and Evaluation Authority, report no. 135 (33 pages).
Gershgorn, I., & Oshrat-Fink, Y. (2011). An evaluation of the An Ongoing Dialogue: An Approach to the Teaching-Learning Reciprocal Activity Project at Ort Network. Ort Yokne’am and Oranim College. Oranim College Research and Evaluation Authority, (97 pages).
Azulai, A., Oshrat-Fink, Y., Davidson, S., Gil, H., Keren, M., & Shemesh, D. (2007). Occupation analysis in school HR within Ofek Hadash. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 21, 1-12. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Elnir, P., Harel, R., Ron, M., & Wolf, B. (2015). College-School partnership: Oranim College and Megiddo Regional Council promoting Biospheric education. Oranim College.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Hadad, C., Karlman, C., & Shemesh, D. (2006). Professional development in a standards-based school. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 18, 1-16. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2007). The contribution of value-based elementary school management to the success of inclusion of special needs students. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 19, 1-16. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2006). Roles in a standards-based school. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 17, 1-12. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2006). Creating policy regarding homework in elementary school. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 15, 1-14. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2006). Induction into the role. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 14, 1-17. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2005). Managing knowledge in school or managing the school as a learning organization. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 13, 1-11. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Yagur, L., & Shemesh, D. (2005). The approaches, teaching-learning methods and learning frameworks which can promote at-risk students’ achievements. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 13, 1-18. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Oshrat-Fink, Y., & Vidislavski, M. (2006). Professional development in a standards-based school. Based on The four Ms, 18, 1-16. The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education. Retrieved from http://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/FD36B0FC-D84B-492A-95F1-1370C0FE3C54/112135/5bamalenihulhahitpathut.pdf
Oshrat-Fink, Y., Gil, H., Vidislavski, M., Hadad, C., Karlman, C., & Shemesh, D. (2006). School vision. The four Ms: A monthly journal for the promotion of leadership, professionalism and excellence in elementary school administration, 16. 1-17 The Ministry of Education, Culture and Sport, the Pedagogical Department. Section A – elementary education.
Ministry of Education (2009). Opportunities in teaching and learning in a small group: Individual directed teaching. Jerusalem: The Ministry of Education, the Pedagogical Department – elementary education.
Ministry of Education (2008). Ofek Hadash for schools: A principals’ portfolio for the educational system reform. Jerusalem: The Ministry of Education, the Pedagogical Department.
Ministry of Education (2008). The principal’s board: The annual school management plan. Jerusalem: The Ministry of Education, the Pedagogical Department – elementary education, school management.
Ministry of Education (2006). Meeting the standards: Basing school work on standards. Jerusalem: The Ministry of Education.
Oshrat-Fink, Y. (2007). Standards-based teaching: The Nofit School case study [film]. Produced for a national conference. Jerusalem: The Ministry of Education.
Oshrat-Fink, Y. (2004). From life to life: An authentic curriculum [film]. Produced for a regional conference. The Ministry of Education, Haifa District.
Oshrat-Fink, Y. (February 2016). Sense, sensibility and prejudice. [Paper]. The 12th conference of nursing education in Israel, Eilat.
Oshrat-Fink, Y. (February 2010). Mentor-mentee: A joint reflective journey. [Paper]. The 1st Israeli conference for mentoring in social work, Tel-Hai College.Oshrat-Fink, Y. (2014-2016). Biospheric education: Leading a partnership in education for sustainability. Oranim college and Megiddo Regional Council.
Oshrat-Fink, Y. (2004). Religious school-based curricula. Yavne School (Haifa), Moria-Barkai School (Haifa), Nir Etsion School (Kiryat-Atta). Ministry of Education, Haifa District.
Oshrat-Fink, Y. (2002). Environment- and society-centered school-based curricula. Nofit school, Givat-Tal school, Pinsker school (Kiryat-Atta). Ministry of Education, Haifa District.
Oshrat-Fink, Y. (2002). Value-centered school-based curricula. Kerem Maharal school (Kerem Maharal), Habonim school (Haifa), Almogim school (Kiryat-Yam). Ministry of Education, Haifa District.
Oshrat-Fink, Y. (2001). Hebrew language-centered school-based curricula. Hachita school, Yamit school, Alumim school. Ministry of Education, Haifa District.
ד"ר יפעת אושרת פינק, על ספר אסור להרים ידיים על חרם חברתי, ערוץ 10
דר יפעת אשרת פינק בגל"צ, על ספרה אסור להרים ידיים בנושא חרם חברתי לילדים
מאמרים:
הזדמנויות בהוראה ובלמידה בקבוצה הקטנה
אופק חדש לבית הספר, תלקיט למנהלים
https://user-1723486.cld.bz/epos-digital-04
המשא על גבו של האדם שחווה דחייה חברתית בילדותו
על הספרים
אשרת-פינק, י. (2019). "לא להרים ידיים, לא לעצום עיניים"- גם בימים קשים. כותבים קוראים. מגזין דיגיטאלי. גיליון מספר 4. אפריל. אופוס הוצאה לאור.
כתבה בשיעור חופשי- השינוי מתחיל מבחוץ
כנסים
כנס כנרת ה- 4 למוגנות ילדים בנושא: המבוגר המשמעותי" במיגור תופעת הבריונות בקרב ילדים ונוער
כנס עיון מחקר ויצירה באורנים - תשע"ז
הכנס המדעי השנתי ה-18 - "מחקר, עיון ויצירה באורנים"
הכנס הישראלי הבינתחומי השביעי למחקר איכותני מחקר איכותני בסביבות משתנות 2016 בפברואר 8-10
מחקר איכותני בשרות הכשרת מורים: תכנית רביבים כחקר מקרה כ"ח בכסלו תשע"ז - 28 לדצמבר 2016
אורנים המכללה האקדמית לחינוך - כנס יצירתיות בהוראה- 2015
כנס "מחקר, עיון ויצירה באורנים" תשע"ג- 31.1.2013
Academic Writing in a Changing World
Second International Conferenceon Academic Writing.
מחקר איכותני ואתגרי השינוי החברתי 2012 בפברואר 8-6
יוזמות לקידום הלמידה במוסדות ההשכלה הגבוהה
מופעי של ידע : צמתי ודרכי במחקר האיכותני
האיגוד הישראלי הרב תחומי לפסיכותראפיה
THE INTERNATIONAL FOCUSING INSTITUTE
לשכת המאמנים הארצית
Member of the Scientific Committee for the International Congress on Education and Learning and the Editorial Board for the International Education and Learning Review.
Oshrat-Fink, Y. (2020). Grandpa’s adventure journey. Tziv’onim Publishing.
Oshrat-Fink, Y. (2018). We mustn’t give up. Pardes Publishing. (336 pages).
Avidav-Unger, O., & Oshrat-Fink, Y. (2016). A bird’s eye view: A multi-dimensional model of educators’ professional development. MOFET Institute (154 pages).
לאורך כל דרכי המקצועית אני מלווה בהדרכה
אם בהדרכה קבוצתית, הדרכה אישית וחשיבת עמיתים