בעבודתי, אני שואפת לייצר מרחב טיפולי יציב ובטוח, אשר יאפשר לכל אדם מקום להתפתחות ולצמיחה, באופן המותאם לצרכים הייחודיים שלו.
אני סבורה כי עצם הפניה לטיפול הינה צעד משמעותי, אשר מעיד על כוחותיו של האדם ועל רצונו להטיב עם עצמו ולחיות חיים מלאים ועשירים יותר. אני רואה ערך גדול בקשר שנוצר בין המטפלת למטופל.ת ומאמינה שהוא מהווה גורם מרכזי בהתקדמות הטיפול וביכולת למציאת דרכים מיטיבות להתמודד עם קשיים.
התהליך הטיפולי, בעייני, הוא הזדמנות לשיח עמוק, למפגש עם חלקים חבויים של הנפש, במטרה לאפשר לאדם להתבונן על עצמו ועל העולם שסביבו באופן שיסייע לו להשתחרר מכבלים המגבילים את החופש שלו, להחזיר תחושת חיוניות ולחזק את החיבור לאני הפנימי שלו. באמצעות כך, יוכל האדם להרגיש הקלה במצוקה שהביאה לפניה לטיפול, לגלות דרכים מיטיבות להתמודד עם קשיים ולמצות באופן מלא יותר את יכולותיו וכוחותיו הפנימיים.
2021-2024 - לימודי פסיכותרפיה בתוכנית הליבה של בית הספר ללימודי המשך ברפואה באוניברסיטת תל אביב
2013-2016 – תואר שני (MSW) – בוגרת המסלול האינטגרטיבי לטיפול והתערבות. בעלת תואר מוסמכת בעבודה סוציאלית מטעם אוניברסיטת תל אביב ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
2008-2012 - תואר ראשון (BA) - בוגרת המחלקה למדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.
כיום - קליניקה פרטית בקיבוץ עינת (סמוך לראש העין)
טיפול בגישה פסיכודינמית, המתאים למבוגרים אשר מתמודדים עם דיכאון וחרדה, קשיים ביחסים, שאלות זהות, משברי חיים, אבל ואובדן, קשיים בהורות, התמודדויות בעולם התעסוקה ושאר אתגרי חיים.
כיום - מרפאה לבריאות הנפש בפתח תקווה
במקביל לעבודתי בקליניקה, אני עובדת במרפאה ציבורית מטעם משרד הבריאות. אוכלוסיית הפונים למרפאה הינה רחבה ומגוונת הן מבחינת רמות התפקוד השונות והן מבחינת ההפרעות והקשיים עמם מתמודדים המטופלים. במהלך עבודתי רכשתי נסיון טיפולי בהתמודדות עם טראומה וטראומה מורכבת, והפרעות פסיכיאטריות שונות. מלבד הטיפולים הפרטניים, אני מנחה שתי קבוצות במרפאה, האחת הינה קבוצה דינמית לצעירים, המתמודדים עם קשיים שונים, ונמצאים בשלב המעבר לחיים עצמאיים ובוגרים. הקבוצה השניה הינה סדנא ממוקדת להקניית כלים להתמודדות עם מצבי לחץ וחרדה.
2019-2021 - מטפלת רגשית בגן תקשורת
במסגרת התפקיד, הענקתי טיפול פסיכותרפי לילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי, הנחיתי קבוצה טיפולית וכן הדרכתי את הורי הילדים. במהלך תקופה זו רכשתי כלים ומיומנויות לטיפול במצבים מנטאליים ראשוניים, ולליווי הורים בתהליך קבלת האבחנה וההתארגנות מחדש ולמדתי, יחד איתם, למצוא פתח ושביל לעולמם הרגשי המורכב של ילדיהם.
2018 - מנחת אומנה טיפולית בארגון שחר
התפקיד כלל שיחות פרטניות עם ילדים ובני נוער החיים במשפחות אומנה ומתמודדים עם קשיים רגשיים מורכבים. במקביל, קיימתי הדרכות הורים לאומנים אשר במסגרתן עבדנו על האתגרים המלווים את קליטת הילד במשפחה, על התמודדות עם הזמניות וחוסר הוודאות המאפיינים את מסגרת האומנה, ועל ההשלכות של אתגרים אלה על המערכת הזוגית והמשפחתית.
2012 - רכזת בפנימיית העוגן הקהילתי
תפקיד טיפולי וניהולי כאחד אשר כלל ניהול הצוות הטיפולי, פיקוח יומיומי על הנערות בקבוצה ועבודה מול גורמים חיצוניים. במסגרת ניהול הצוות בניתי והעברתי ישיבות צוות שבועיות וימי השתלמות, ביססתי תקנון המכתיב את כללי הקבוצה וסדר היום, ערכתי מיונים וראיונות קבלה למדריכות ולבנות שירות וליוויתי את צוות ההדרכה בתוך התמודדויות השונות שהציבה העבודה עם הנערות. ברמת הקשר עם הנערות, ניהלתי ועדות קבלה או הרחקה של נערות בקבוצה, בניתי תוכניות טיפול אישיות ומערך חוגים טיפוליים וערכתי שיחות אישיות בהן בחנתי יחד עם הנערות את מיקומן בתהליך האישי, חיזקתי אותן על הישיגיהן ועזרתי להן להציב מטרות חדשות. כמו כן, הייתי אחראית על הקשר עם הורי הנערות, איתור משפחות מארחות לנערות חסרות עורף משפחתי, בתי ספר, מערך המתנדבים והתורמים וניהול תקציב הקבוצה.
2010-2012 - מדריכה בפנימיית העוגן הקהילתי
תפקיד טיפולי אשר במסגרתו ליוויתי קבוצה של 12 נערות בין הגילאים 12-18 אשר הוצאו מביתן. התפקיד כלל יצירת קשר וביסוס אמון בקרב הנערות ושילובן בתוכניות טיפול אישיות אשר מהותן לאפשר לכל נערה להתמודד עם הפגיעות בעברה תוך שהיא מפתחת כלים ויכולות שיקלו על השתלבותה חזרה בקהילה. כמו כן, התפקיד כלל ניהול רציף של סדר היום של הקבוצה במטרה להקנות לנערות שיגרה בטוחה והרגלי חיים בריאים.