נורית קפלר סלוק, מטפלת באמצעות אומנויות - תנועה, m.a קליני.
050-8684492.
ב"החופש לנוע" - קליניקה לטיפול רגשי ונפשי.
באם המושבות, פתח תקווה.
נסיון עשיר עם ילדים, בני נוער, מבוגרים והדרכות הורים.
אני מאמינה שמהות הטיפול הוא הקשר הטיפולי בין המטופל למטפל שנבנה בהדרגה תוך יצירת אמון, כדי לאפשר למטופל מרחב בטוח, לא שיפוטי, בו הוא לומד על עצמו, ועל היחסים בחייו, למרחב הטיפולי, יכול להביא המטופל את הקשיים איתם הוא מתמודד, שם לומד להכיר את כוחותיו, להצמיח תחושת מסוגלות ומשמעות.
באמצעות כלים מתחום התרפיה בתנועה, CBT, NLP, פסיכותרפיה, הסברים פסיכו חינוכיים, אימון ותרגול, לומד המטופל לפתח דרכי התמודדות חדשים, על מנת להגיעה לוויסות רגשי ואיזון.
טיפולים ב; חרדה, דיכאון, טראומה, חרדה כללית, חרדה חברתית, פיתוח יכולות להתבוננות וארגון, שינוי דפוסי חשיבה שליליים ולא מקדמים, ליווי במשבריי חיים, גירושים, אבל, פרידה, דימוי עצמי שלילי, בעיות תקשורת, קשיים חברתיים, בריאות הנפש, אוטיזם.
כול אדם הוא יחיד ומיוחד, לכול אדם יש חוזקות
ואתגרים איתם הוא מתמודד.
טיפול נפשי, מאפשר למטופל, זמן ייחודי, להכיר את עצמו טוב יותר.
לקבל כלים, לשימוש ולהתבוננות על חוויות החיים שלו, במצבים שונים, להשתמש בדרכים יעילות, על מנת להפחית סימפטומים שמובילים להתנהגויות לא רצויות, המרחיקות את הפרט מלחיות חיים מלאים, מקדמים, בריאים ומשמעותיים.
בכל שאלה, בירור, התייעצות אשמח לסייע
נורית.
2024 "מכון מצפן" - קורס לוגותרפיה – התערבות ממוקדת משמעות, התיאוריה של ד"ר ויקטור פרנקל. קורס לוגותרפיה מהלכה למעשה. הבנת השאיפה למשמעות ומצבי אובדן והעדר משמעות.
2021-2022: קורס התאמה למטפלים פרא רפואיים, במשרד החינוך: בית ברל, מכללה לאומנויות.
2020-2021: המודל הקוגניטיבי התנהגותי לטיפול בחרדות- " "c.b.t – גישה ההתנהגותית, קורס למטפלים עם התמקדות בחרדות. משרד החינוך.
2020-2021: "עבודה עם הורים" - קורס שנתי מעמיק במסגרת העמותה לחקר האוטיזם-בהתמקמות המטפל מול הורי המטופל במסגרת : תיאוריות, תפקידים ומטרות.
:2016-2019 לימודי תואר שני M.A במסלול להכשרת מטפלים באמצעות אומנויות. התמחות בתרפיה בתנועה ובמחול. הנחיית קבוצות, הדרכת הורים, C.b.t, במוסד האקדמאי –A.S.A" , "המכללה לחברה ואומנויות" (לסלי קולג')
: 2014-2016 תואר שני M.A חברה אומנויות והנחיית קבוצות. המוסד האקדמאי – "A.S.A, המכללה לחברה ואומנויות" (לסלי קולג' )
: 1999 – 2003 תואר ראשון B.A, פסיכולוגיה ותקשורת. המוסד האקדמי – "האוניברסיטה הפתוחה"
2024-2025 -בית הספר: כיתה ז עד גיל 21 "צורים" מהווה מסגרת חינוכית-טיפולית, הנותנת מענה לתלמידים עם קשיים נפשיים ורגשיים. טיפולים נפשיים: לתלמידי התיכון, פרטניים ו/או בקבוצות.
2019-2024 –"החופש לנוע" קליניקה פרטית לטיפול נפשי , בילדים, נוער ומבוגרים והדרכות הורים. טיפולים פרטיים וקבוצתיים: לטיפול במצבי משבר וקושי תפקודי בהתמודדות עם דיכאון , חרדות סומאטיות, חרדה חברתית, אובדן, גירושים, קשב וריכוז, קשיי הסתגלות, אילמות סלקטיבית, ASD – אוטיזם, בטחון עצמי נמוך, קשיים חברתיים והסתגלותיים. ללקוחות פרטיים ולחברי קופת חולים כללית.
2020-2024: בית ספר צורים: מטפלת באמצעות אומנויות, משרד החינוך, "מתי"א מיתר.
2022-2024 : "חטיבת ביניים הראשונים" - גני תקווה.
תרפיה בהבעה ויצירה/ תנועה ומחול לילדי השילוב בבית הספר התיכון ולילדים עם סל מוסדי ולכיתות הקטנות לנערים ונערות בכיתות ז' עד ט' המשולבים במסגרת החטיבה. טיפולים לתלמידים עם בעיות רגשיות לילדים על הרצף האוטיסטי, לנערים ונערות עם אבחנות פסיכיאטריות ולתלמידים בעליי לקויות למידה או לקויות פיסיות.
ליווי הדוק של הכיתה הקטנה - ט'A.S.D עבודת עם צוות החינוך המיוחד בבית הספר, הסייעות, מומחית התחום, ההורים ואנשי המקצוע חיצוניים המלווים את הנערים; פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מאבחנים, גורמיי רווחה. טיפולים קבוצתיים ופרטניים לילדי הכיתה. הכיתה כקבוצה הכנה לקראת פרידה והמעבר לתיכון, חשיבה משותפת על מוסדות המתאימים להמשך למידה עבור ילדי הכיתה.
התפקיד כולל: טיפולים פרטניים, טיפולים בדו, קבוצות, קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות, מורות שילוב ומנהלות התיכון והחטיבה. ישיבות צוות, הדרכות הורים, כתיבת דוחות הגדרת מטרות טיפוליות, הערכות מעצבות, מסכמות, דוחות שוטפים, עדכונים והעברת מידע בין אנשי מקצוע למען יצירת מעטפת תומכת לכל מטופל, בדגש על צרכיו.
שיתוף פעולה הדוק עם מורות השילוב, לכתיבת דוחות אינטגרטיביים ולחשיבה משותפת על טובת הנערים וקידומם. הבנת השפה החינוכית טיפולית, עבודה בצוות לקידום המטרות המשותפות.
2022-2023: תרפיסטית במשרד החינוך מתי"א כפר סבא: חטיבת הביניים "יגאל אלון ": לילדי השילוב בחטיבת הביניים. ולכיתות הקטנות (לקויי למידה ובעיות רגשיות וילדים על הרצף). לנערים ונערות בכיתות ז' עד ט' המשולבים במסגרת החטיבה. טיפולים לתלמידים עם בעיות רגשיות , לילדים על הרצף האוטיסטי, לנערים ונערות עם אבחנות פסיכיאטריות ולתלמידים בעליי לקויות למידה. טיפולים פרטניים קבוצתיים וב דו- לכיתת לקויי למידה. התפקיד כולל: טיפולים פרטניים, טיפולים ב דו-, קבוצות, קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות, מורות שילוב ומנהלות התיכון והחטיבה. במסגרת התפקיד השתתפתי בישיבות צוות, הדרכות הורים, תוכניות טיפולית אישית, הערכות מעצבות, דוחות שוטפים, עדכונים והעברת מידע בין אנשי הצוות למען יצירת מעטפת תומכת לכל מטופל, בדגש על צרכיו. שיתוף פעולה הדוק עם מורות השילוב, לכתיבת דוחות אינטגרטיביים ולחשיבה משותפת על טובת הנערים וקידומם. הבנת השפה החינוכית טיפולית, עבודה בצוות לקידום המטרות המשותפות, עם הדיסציפלינות השונות.
2020-2022: משרד החינוך, "מתי"א מיתר, "תיכון גבעת שמואל"
לילדי השילוב בבית הספר התיכון. ולכיתות הקטנות (לקויי למידה ובעיות רגשיות וילדים על הרצף). לנערים ונערות בכיתות ז' עד י ב' המשולבים במסגרת החטיבה והתיכון הטיפולים ניתנו לתלמידים עם בעיות רגשיות המאובחנים על הרצף האוטיסטי, לנערים ונערות עם אבחנות פסיכיאטריות ולתלמידים בעליי לקויות למידה.
התפקיד כולל: טיפולים פרטניים, טיפולים זוגיים, קבוצות, קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות, מורות שילוב ומנהלות התיכון והחטיבה. במסגרת התפקיד השתתפתי בישיבות צוות, הדרכות הורים, תח"י, תל"א, הערכות מעצבות, דוחות שוטפים, עדכונים והעברת מידע בין אנשי הצוות למען יצירת מעטפת תומכת לכל מטופל, בדגש על צרכיו.
2020-2024: "החופש לנוע" - קליניקה פרטית לטיפול נפשי, ללקוחות פרטיים וללקוחות קופת חולים כללית, באם המושבות, פתח תקווה. טיפולים נפשיים לילדים, בני נוער, מבוגרים והדרכות הורים.
2019-2021 : העמותה לילדים בסיכון ולחקר האוטיזם, "גן תקשורת", דרום השרון , "צופית".
מטפלת בהבעה ויצירה /תנועה ומחול לילדים על הספקטרום האוטיסטי בגילאי הגן. טיפולים פרטניים, קבוצתיים, דיאדיים, ליווי והדרכות הורים, טיפולים פרונטאליים, טיפולים מקוונים, ישיבות צוות שבועיות עם מטפלים מהדיסציפלינות השונות: פסיכולוגית, פסיכיאטרית, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, מנתחת התנהגות.
אחת לשבוע הדרכות פרטניות, קבוצתית והצגות מקרה.
השתלמויות עם התמקדות בתחום הטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי. כתיבת דוחות, תלאות תחילת, אמצע וסוף שנה. קביעת יעדים ומטרות טיפוליות.
2019-2020 : בית ספר יסודי "אבן חן" , שוהם.
תרפיסטית בתנועה, מטפלת בתנועה התפקיד כלל: טיפול רגשי, קבוצתי, לתלמידים ותלמידות, בכיתות ג', ד', ה' - קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות ומנהלת בית הספר.
הדרכות הורים, פגישות עם הרווחה וכתיבת דוחות.
2019-2020 : בית ספר יסודי "ניצנים" , שוהם.
מטפלת בהבעה ויצירה / תנועה ומחול התפקיד כלל: טיפול רגשי, קבוצתי, לילדים בכיתות ג' ד',ה קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות ומנהלת בית הספר. הדרכות הורים וכתיבת דוחות.
: 2017-2019 קריית חינוך ניסויית "דרור", חטיבת הביניים והחטיבה העליונה "לב השרון", בני דרור. תרפיסטית בתנועה, טיפול רגשי לנערים ונערות מהחינוך הרגיל והחינוך המיוחד בכיתות ז' עד י ב', התפקיד כלל: טיפולים רגשיים פרטניים, קבוצתיים והדרכות הורים. השתתפות בישיבות צוות והדרכה מקצועית. קשר רציף עם הצוות החינוכי והטיפולי של בית הספר: יועצות, מחנכות, פסיכולוגיות, מורות משלבות, רכזי שכבה, גורמי רווחה ועוד.
: 2016-2017 "בית איזי שפירא" ברעננה - המרכז לטיפול רגשי לילדים. התפקיד כלל: תרפיה בתנועה - טיפול רגשי פרטני לילדים בגילאי בית הספר לילדים מהחינוך מיוחד הסובלים מתחלואה כפולה, טיפול פרטני, בתוך קבוצה. קשר רציף עם מדריכות, מורות, מחנכות ומטפלות מתחומים שונים, ישיבות צוות כתיבת דוחות שוטפים תוכניות לימודיות ועוד.